Vyšší příjmy na e-shopu

Čím jednodušší, tím vyšší pravděpodobnost pro chybu. Aneb, kde to mizí?

Vysoký počet opuštěných košíků. Nízký počet objednávek a nebo dodatečných e-mailů.

Standardní situace, kterou jsou k vidění často od spousty e-shopů.

Jenže tentokrát to nebylo o špatném UX, drahé dopravě nebo nízké důvěře zákazníků.

Přišli jsme na to, že v systému nebyla správně nakonfigurovaná doprava.
A i když zákazníci volali na infolinku, informace se nikdy nedostala dál.
Můj klient díky tomu vůbec netušil, že návštěvníci reálně nemohli dokončit objednávku tak, jak by to mělo správně fungovat.

Po opravě se počet dokončených objednávek zvedl o x % už druhý den.
👉 Někdy není potřeba nový web nebo obří kampaň. Stačí se podívat na to, co už máte — a mluvit spolu napříč týmem.

Tady nám do toho hrála ještě spuštěná promo akce, takže naštěstí vše zachráněno a konec týdne jsme mohli úspěšně uzavřít ještě s lepšími čísly 🙏.

Na snímku se můžete podívat na to, jak vypadali objednávky v předchozím období a jak se vyvíjely.

 

Chci audit a zvýšit prodeje