Blíží se Vánoční sezóna.

Zjistěte, co brzdí Vaše prodeje a využijte váš e-shop na maximum.

Blíží se Vánoční sezóna –čas rozhodující o zisku celého roku.
Za 590 Kčzískáte rychlý, konkrétní a praktický audit, který odhalí chyby a příležitosti, jež vám zbytečně berou objednávky.

Už žádné hádání. Jen fakta a konkrétní doporučení.

Proč právě teď?

🎄 Vánoční sezóna rozhoduje o zisku celého roku.

Každý nedokončený nákup = peníze, které skončí u konkurence.

Audit vám odhalí, co zákazníkům brání v objednávce — a jak to rychle napravit.

Průměrně najdu 5–10 klíčových bodů, které když opravíte,

přinesou nárůst tržeb o 10–30 %.

Co dostanete?

PDF do e-mailu

Detailní PDF audit vašeho e-shopu, ke kterému se můžete kdykoliv vrátit.

Přesné kroky

Seznam konkrétních chyb a návrhů ke zlepšení a jejich zdůvodnění.

Kompletní seznam

Doporučení podle aktuálních trendů, UX principů až po technické záležitosti.

Co o spolupráci říkají

„Kateřina přesně věděla, kde náš e-shop ztrácí zákazníky. Po úpravách se zvýšily objednávky o 20 %. Rychlá, přehledná a upřímná zpětná vazba.Byla jsem hrozně překvapená, protože pravý důvod mě ani nenapadl.“

— Renata M.,prodej látek

„Audit od Kateří mi otevřel oči. Všechno bylo srozumitelně popsáno, žádný zbytečný informace, ale věcné, jen konkrétní kroky, které jsme hned aplikovali.“

— Lukáš B., majitel e-shopu s doplňky stravy

„Skvělá spolupráce. Kateřina je profík, který dokáže najít chyby, které by mě ani nenapadly. Nejvíce oceňuji její lidský přístup. Nemáte vůbec pocit, že by Vás kritizovala, ale naopak - že Vám pomáhá. “

— Jana M., kosmetický e-shop

„Na Kateřinu jsem narazila poprvé na doporučení, ale nebyla jsem si jistá. Pak jsem zjistila, s kým spolupracovala a nebo dělá a takového člověka pro svůj eshop chcete. Audit mě nezklamal. Naopak. “

— Monika M., dropshipping

Jsem Kateřina, Váš partner ve světe e-commerce.

Jmenuji se Kateřina Šišlová a pomáhám e-shopům růst.

Zaměřuji se na Shopify, UX a strategické zlepšování konverzí.

Spolupracuji s českými i zahraničními značkami, které chtějí z e-shopu vytěžit maximum.

Mým cílem je, aby každá úprava dávala smysl a přinesla reálný výsledek – ne jen hezčí design.

Zkušenosti mám jak s malými e-shopy, tak i se značkami s milionovými obraty.